Найкращі іграшки для маленьких космонавтів у 2024 році

10 квітня 2024 Рубрика: MY Корисний блог

Сучасні діти - це справжні космонавти, завжди готові вирушити у великі пригоди та відкривати неймовірні простори космосу. Їхня цікавість до всесвіту безмежна, а бажання досліджувати нові галактики та планети нескінченне.

Саме тому, ми раді представити вам найкращі іграшки для маленьких космонавтів у 2024 році! Ці іграшки не лише розважать вашу дитину, але й допоможуть їй зануритися у світ космосу, розвиваючи при цьому навички та фантазію.

У цій статті ми розглянемо найцікавіші іграшки, які стануть найкращими друзями для вашого маленького космонавта. Від ігрових наборів до конструкторів та роботів-астронавтів - кожна іграшка відкриє перед вашою дитиною безмежний світ космосу та запропонує неймовірні пригоди.

Приєднуйтесь до нас у цій захоплюючій подорожі, і разом ми відкриємо нові горизонти для маленьких космонавтів у 2024 році!

Ігрові набори Astropod: Нові горизонти в іграх

Astropod - це не просто ігрові набори, а справжній космічний квест для маленьких дослідників. Ці ігри не лише розважають, але й навчають дітей про космос, планети та астрономію, розвиваючи при цьому їхню уяву та творчість.

Кожен ігровий набір Astropod - це окрема історія, в яку дитина може вдатися разом зі своїми друзями або відправитися на захоплюючі пригоди самостійно. Від створення власної космічної станції до відправки експедиції на невідомі планети - можливостей для відкриття нових горизонтів у наборах Astropod безліч.

Ці ігри не тільки розвивають уяву та творчість, але й навчають дітей важливим навичкам співпраці, логічного мислення та розв'язання проблем. Кожен ігровий набір Astropod - це можливість дітей відчути себе справжніми космонавтами та відкрити для себе нові горизонти в ігровому світі. Рекомендовано для дітей від 8 років.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія Збери космічний ровер (80332)

Цей набір дозволяє дитині зібрати космічний ровер для дослідження поверхні супутника. Дитина може побудувати ровер та вивчати нові території, використовуючи його наукові прилади. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Технічні навички, уява, здібності до конструювання.

Комплектація: Деталі космічного ровера, космічна капсула, фігурка астронавта, інші додатки.

Ігровий набір делюкс з фігуркою Astropod Головна місія Запусти ракету (80339)

Цей набір дозволяє дитині зібрати металошукач для пошуку дорогоцінного металу та запустити ракету в космос. Дитина може відрегулювати силу сигналу металодетектора, заповнити бак ракети водою та насолоджуватися ефектним запуском. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Інженерні навички, уява, технічне мислення, спостережливість.

Комплектація: Деталі детектора металу, частини ракети, фігурки астронавтів, металеві пластинки, інші додатки.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія Досліди Місячний камінь (80338)

Цей набір дозволяє дитині розбити та проаналізувати місячний камінь, а також розшифрувати зашифровані повідомлення від інопланетного розуму. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Експериментальні навички, логічне мислення, наукове дослідження, творчість.

Комплектація: Деталі куба з шифром, інструменти, місячний камінь, фігурка астронавта, інші додатки.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія побудуй станцію зв’язку (80333)

Цей набір дозволяє дитині побудувати космічну станцію зв’язку та запустити її на орбіту супутника. Дитина може зібрати станцію та зібрати всі дані, які вона зможе знайти. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Інженерні навички, технічне мислення, спостережливість, комунікативні здібності.

Комплектація: Деталі станції зв'язку, космічна капсула, фігурка астронавта, інші додатки.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія Рухайся в екзоскелеті (80334)

Цей набір дозволяє дитині зібрати робота-екзоскелета, щоб досліджувати поверхню супутника. Дитина може побудувати міцний екзоскелет, керуючи ним, та досліджувати нові території. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Механічні навички, уява, здібності до конструювання.

Комплектація: Деталі екзоскелета, космічна капсула, фігурка астронавта, інші додатки.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія Вирости кристал (80337)

Цей набір дозволяє дитині виростити свої власні кристали за допомогою спеціального кристалічного порошку. Дитина може спостерігати за процесом зростання кристалів, вивчаючи хімічні процеси, що відбуваються. Рекомендований вік: від 8 років.

Розвиток: Наукові навички, уява, терпіння, та допомагає зрозуміти процеси кристалізації.

Комплектація: Кристалічний порошок, основи для вирощування, LED-підставка, мірна склянка, інші додатки.

Ігровий набір з фігуркою Astropod Місія Побудуй модульну космічну станцію (80336)

Цей набір дозволяє дитині зібрати життєздатну космічну станцію, яка забезпечить зв'язок, наукове обладнання та розваги для екіпажу Astropod. Використовуйте космічні капсули з інших наборів, щоб розширити космічну станцію. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Технічні навички, творче мислення, уява, логічне мислення, здібності до конструювання.

Комплектація: Деталі космічної станції, космічна капсула, фігурка астронавта, інші додатки.

Конструктори LEGO: Створюй власні космічні бази

Ласкаво просимо до захоплюючого світу космічних пригод! Для маленьких космонавтів 2024 рік приніс безліч захоплюючих іграшок, які допоможуть їм відкрити нові горизонти та почати свою власну подорож у космос. Одним із найпопулярніших способів створити власну космічну експедицію є конструктори LEGO, які дозволяють дітям будувати і відтворювати свої улюблені сцени зі всесвіту.

Конструктор LEGO Technic Планета Земля і Місяць на орбіті (42179)

Цей конструктор LEGO Technic дозволяє зібрати модель Землі та Місяця, які обертаються на орбіті. Він містить деталі, які дозволяють відтворити земну та місячну поверхні, а також можливість обертати їх, що надає відчуття космічної реальності. Конструктор включає також супутники та космічний апарат для додаткової ігрової функціональності. Рекомендований вік: від 10 років.

Розвиток: Технічні навички, уява, логічнє мислення, креативність, розуміння принціпів руху об'єктів в космосі.

Комплектація: 526 деталей для збирання моделі Землі та Місяця, супутники та космічний апарат, інструкція.

Конструктор LEGO City Космічна база й стартовий майданчик для ракети (60434)

Цей конструктор LEGO City дозволяє дітям створити свою власну космічну базу та стартовий майданчик для ракети. Він включає космічний корабель, стартовий майданчик, а також фігурки астронавтів і науковців. За допомогою цього набору діти можуть відправитися у захопливі космічні пригоди, вивчати космос та проводити наукові дослідження. Рекомендований вік: від 8 років.

Розвиток: Креативність, уява, технічні навички.

Комплектація: 1422 деталі для збирання космічного корабля та стартового майданчика. фігурки астронавтів і науковців. аксесуари для проведення наукових досліджень. інструкція.

Конструктор LEGO Friends Космічна база на Марсі і ракета (42605)

Цей конструктор LEGO Friends дозволяє дітям створити свій власний космічний квест на Марсі. Він включає космічну ракету та базу на поверхні Червоної планети. За допомогою цього комплекту діти зможуть досліджувати космос, вивчати наукові дані та створювати власні космічні пригоди. Рекомендований вік: від 8 років.

Розвиток: Креативність, уява, технічні навички та просторове мислення.

Комплектація: 981 деталь для збирання космічної ракети та бази на Марсі, фігурки астронавтів та інші аксесуари, інструкція.

Конструктор LEGO Duplo 3в1 Пригоди на космічному шатлі (10422)

Цей конструктор LEGO Duplo дозволяє маленьким дослідникам відправитися у захопливий космічний квест. В наборі міститься все необхідне для створення власного космічного шатла та бази на іншій планеті. Завдяки цьому комплекту діти можуть досліджувати космос, фантазувати та створювати свої власні космічні пригоди. Рекомендований вік: від 3 років.

Розвиток: Креативність, уява, дрібна моторика, технічні навички, просторове мислення.

Комплектація: 58 деталей для збирання космічного шатла та бази, фігурки астронавтів та інші аксесуари, а також інструкція для збирання.

Конструктор LEGO Creator 3в1 Космонавт (31152)

Цей захоплюючий конструктор LEGO Creator 3в1 дозволяє дітям відправитися у захопливі космічні пригоди. В наборі міститься все необхідне для створення трьох різних моделей: космонавта, собаки та літака. Завдяки цьому комплекту діти можуть відтворити різноманітні сценарії космічних подорожей та створювати власні історії. Рекомендований вік: від 9 років.

Комплектація: 647 деталей для збирання трьох моделей, інструкція.

Конструктор LEGO Technic Важкий вантажний космічний корабель VTOL LT81 (42181)

Цей конструктор Lego Technic надає можливість кожному шанувальнику космосу відчути себе інженером та відтворити захоплюючі моменти космічних експедицій. Рекомендований вік: від 10 років.

Розвиток: Технічні навички, логічне мислення, творчість.

Комплектація: 1365 деталей важкого вантажного космічного корабля, а також інші додаткові елементи.

Конструктор LEGO City Космічний корабель і дослідження астероїда (60429)

Цей конструктор LEGO City надає можливість дітям зануритися у світ космічних досліджень та відчути себе справжніми астронавтами, вирушаючи на захопливі космічні пригоди. Рекомендований вік: від 4 років.

Розвиток: Творчість, уява, логічне мислення, дрібна моторика.

Комплектація: 126 деталей для будівництва космічного корабля, фігурки астронавтів, астероїд та інші аксесуари.

Конструктор LEGO City Міжзоряний космічний корабель (60430)

Цей конструктор LEGO City надає можливість дітям відкрити для себе захопливий світ космосу та досліджень, вчасно розвиваючи їхні творчі та наукові здібності. Рекомендований вік: від 6 років.

Розвиток: Творчість, уява, логічне мислення, дрібна моторика.

Комплектація: 240 деталей, включаючи деталі для будівництва космічного корабля, фігурки астронавтів, астероїд та інші аксесуари, що дозволяють створити реалістичну сцену космічних досліджень.

Конструктор LEGO Icons NASA Космічний шатл Діскавері (10283)

Цей конструктор LEGO Icons захоплююча можливість для любителів космосу та фанатів космічних досліджень створити реалістичну модель легендарного космічного шатла. Рекомендований вік: від 18 років.

Розвиток: Технічні навички, уява, дрібна моторика, творчість.

Комплектація: 2354 деталі, для створення моделі космічного шатла, інструкція.

Робот-астронавт Blue Rocket Чарлі STEM (XT3803085): Твій особистий путівник у космосі

Пізнавайте захопливий космос разом із роботом-астронавтом Blue Rocket Чарлі. Цей робот - це не просто іграшка, а справжній помічник для дітей, які мріють про космічні подорожі. Він може керуватися жестами або за допомогою спеціального застосунку через Bluetooth. Крім того, робот має режим програмування, що дозволяє дітям створювати власні команди для виконання різноманітних завдань.

Основна функція робота - навчати дітей основам STEM (наука, технології, інженерія та математика). Він розвиває у них технічні навички, проблемне мислення, уяву та здібності до конструювання.

Чарлі може видавати звуки, музику та світлодіодне підсвічування шолому, а також переміщуватися у чотирьох напрямках. Крім того, він має освітню функцію, яка дозволяє дітям дізнатися більше про космос через цікаву гру-вікторину на українській мові. Рекомендований вік: від 5 років.

Розвиток: Технічні навички, уява та здібності до конструювання.

Комплектація: Робот, інструкція.

У цій статті ми оглянули кілька захоплюючих іграшок для маленьких космонавтів у 2024 році, включаючи набори від Astropod, конструктори Lego та робота-астронавта Blue Rocket Xtrem Bots Чарлі Stem. Кожна з цих іграшок має свої переваги: набори Astropod пропонують захопливі місії з дослідження космосу, конструктори Lego дозволяють створювати космічні об'єкти та розвивати творчі навички, а робот-астронавт від Blue Rocket Xtrem Bots Чарлі Stem навчить дітей програмуванню та розвиватиме їхні технічні та логічні здібності.

Вони допомагають розвивати не лише технічні навички та проблемне мислення, але й стимулюють інтерес до науки та космосу. Більше того, вони є чудовим способом навчання через гру, дозволяючи дітям експериментувати, творити та досліджувати космічний простір у безпечній та захоплюючій обстановці.

Таким чином, іграшки з космічною тематикою не лише захоплюють дітей, але й відкривають перед ними широкі можливості для навчання та розвитку.

Робот-астронавт Blue Rocket Чарлі STEM (XT3803085)