Асистент директора

Асистент директора
09 березня 2021 Рубрика: MY Вакансії

 

Мережа магазинів MYplay запрошує на постійну роботу Асистента операційного директора.

Якщо у вас є відповідний досвід роботи, Ви активні і хочете працювати в сфері дитячих товарів, тоді ми чекаємо Вас!

 

У Ваші обов'язки буде входити:

  • Організація робочого часу Операційного директора;
  • Організація, координування і протоколювання ділових зустрічей, нарад;
  • Ведення в базі даних Бітрікс завдань по відділах підлеглим Операційному директору;
  • Виконання завдань і доручень, поставлених Операційним директором: побудова та аналіз звітів; пошук, зведення і аналіз необхідної інформації;
  • Допомога в організації корпоративних заходів, поздоровленя співробітників;
  • Ведення і підтримка в актуальному стані всіх видів звітності по підлеглим відділам.

 

Вимоги до кандидата на посаду:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді до 1 року;
  • Аналітичні здібності;
  • Впевнене володіння офісними програмами (Excel, Word та ін.);
  • Досвід роботи з фомуванням звітів в 1С, їх аналізу та підготовці презентацій в Power Point буде додатковою перевагою.

 

Ми пропонуємо:

  • Динамічну роботу в компанії, що розвивається.
  • Офіційне працевлаштування та своєчасну оплату праці.
  • Соціальний пакет, оплату відпусток і лікарняних згідно КЗпП, доставку корпоративним трансфером і багато інших приємних бонусів.
  • Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00.
  • Місце роботи: м Дніпро (лівий берег), вул. Березинська, 80.
  • Більш докладно про вакансії та умови - при особистій зустрічі.

 

Якщо вакансія Вам цікава і у Вас є необхідний досвід - надсилайте Ваше резюме [email protected]! Можливо, саме Вас ми очікуємо в нашій драйвовій команді!